Prăbușirea avionului Boeing 777, cu 239 persoane la bord, putea fi evitată!

Avionul de pasageri Boeing 777 al companiei Malaysia Airlines s-a prăbușit pe 8 martie, a.c., în Oceanul Indian, în timpul unui zbor de la Kuala Lumpur la Beijing. Printre cauzele accidentului aviatic se vehiculează ipoteza unei erori umane, comisă cu bună știință de către pilotul aeronavei

Sursa: Mass-media internațională.

“Sute de oameni au sufletele sfâşiate de durere după ce au aflat că rudele lor nu mai sunt în viaţă şi aşteaptă detalii cu privire la prăbuşirea cursei Malaysian Airlines.

Din partea anchetatorilor, puţine sunt informaţiile pe care le fac publice. Cert e că epava avionului se află pe fundul Oceanului Indian şi că nimeni nu mai e în viaţă, însă despre cauza tragediei nu suflă nimeni nici un cuvânt. O poveste uluitoare a ieşit ieri la iveală în presa din toată lumea, care susţine ideea că unul dintre piloţii cursei Malaysian Airlines e responsabil de accident. Astfel, comandantul aeronavei, Zaharie Ahmad Shah, fusese părăsit de soţie, care-i luase şi copiii, înainte cu câteva zile de a efectua cursa fatală. Potrivit spuselor celui mai bun prieten, şi el aviator, pilotul era devastat, depresiv şi nu era în nici un caz apt de a fi la manşa aeronavei.”

Sursa: Libertatea.ro

Cum putea fi evitată catastrofa aviatică, în care au pierit 239 persoane aflate la bord?

Prin simpla detecție extrasenzorială a efectului Rudan din biocâmpul pilotului, înainte de urcarea acestuia în avion. Testul ER a fi durat aproximativ 15 secunde și s-ar fi descoperit, cu siguranță, că pilotul nu era apt de a pilota aeronava. Din primăvăra anului 1965, de când am descoperit acest efect în structura biocâmpului, nu am întâlnit niciun subiect uman în stare să păcălească acest sistem de detecție a funcțiilor psihofiziologice.

Efectul Rudan relevă orice modificare care intervine la un moment dat la nivel psihofiziologic, imposibil de pus în evidentă cu mijloace clinice curente. Psihicul omului influențează funcțiile organice într-o măsură mai mare decât se crede, fenomen ce se reflectă în biocâmp. Eu predic în pustiu de câteva decenii despre această descoperire, fără să trezesc nici un ecou în domenii civile. ER are aplicații în sănătate, aviație, sport de performanță, ș.a. A se vedea în acest sens și articolul intitulat Detalii asupra efectului bioenergetic Rudan, publicat în Jurnal Paranormal.

Potrivit unei statistici internaționale, circa 80% dintre accidentele aviatice se produc din cauza unor erori umane. În fiecare aeroport ar putea fi angajați operatori de biodetecție, care să testeze extrasenzorial ER a fiecărui pilot înante de a se urca în aeronavă. În felul acesta s-ar reduce în mod substanțial numărul accidentelor aviatice, provocate din erori umane. Dar câte companii aviatice își pot permite luxul să retragă temporar din activitate, pe acei piloți ce se dovedesc la un moment dat incompatibili psihic sau organic pentru a conduce o aeronavă?