Prezența operatorilor extrasenzitivi la aeroporturi este neapărat necesară

În această primăvara se împlinesc cinci decenii de când am descoperit efectul Rudan, în biocâmpul organismelor vii. De atunci susțin  necesitatea prezenței operatorilor extrasenzitivi la aeroporturi, care să detecteze această componentă bioenergetică din biocâmpul piloților, înainte de îmbarcarea acestora pe aeronave. Efectul Rudan relevă orice modificare care apare la un moment dat în plan psihic și organic al subiecților umani. Procedura este simplă pentru un operator extrasenzitiv profesionist și nu durează decât câteva zeci de secunde. În acest mod ar fi eliminată posibilitatea ca vreun pilot cu psihicul bulversat să se sinucidă în timpul zborului. Caz concret: recent, copilotul Airbusului A320 aparținând companiei Germanwings, Andreas Lubitz, în vârstă de 28 de ani, din cauza unor probleme pe fond psihic s-a sinucis în timpul zborului, trăgând după sine și 149 de victime nevinovate.

Când a fost descoperit în structura biocâmpului, efectul Rudan a fost pus sub embargo datorită aplicațiilor sale militare. La unele eșaloane militare superioare, acest segment bioenergetic este cunoscut și se aplică frecvent. La nivelul instituțiilor civile este ignorat cu bună știință. A se vedea în acest sens articole publicate în Jurnal Paranormal, intitulate Detalii asupra efectului bioenergetic Rudan și  De ce nu este agreat efectul Rudan?, în care precizam la capitolul aviație, astronautică, umătoarele:

“Aviație, astronautică.  Prin control prin ER (efectul Rudan) se poate determina operativ dacă un pilot de avion este apt din punctul de vedere al sănătății psihice și fizice să piloteze un avion. Prin ER se pot determina și disfuncțiile psihice pasagere ale unui pilot, imposibil de detectat prin procedee clinice curente, ce pot duce la accidente aviatice. Se va compara ER în stare optimă a sănătății pilotului înregistrată anterior, cu ER în momentul premergător cursei avionului. ER se înregistrează în câteva zeci de secunde, fără a se veni în contact cu pilotul. În acest mod se pot reduce substanțial accidente aviatice, comise din erori umane.”

Detecția extrasenzorială este un mijloc eficient de identificare a unui fenomen dat, pentru că procesarea datelor are loc în subconștient, independent de voința omului, cu mențiunea ca acest supersimț biologic natural să fie activat corespunzător și antrenat sub supravegherea unui specialist în domeniu.

Disperarea rudelor pasagerilor ce se aflau în avionul Boeing 777,  aparținând companiei Malaysia Airlines, cu 227 de pasageri și 12 membri ai echipajului la bord, prăbușit intenționat în Oceanul Indian. (Sursa: Mass-media internațională).

Cred că a venit timpul, după o jumătate de secol de când a fost descoperit acest segment energetic în biocâmpului organismelor vii, să fie aplicat și în aeroporturi pentru a se preveni tragediile de genul celei petrecute recent cu avionul Airbus A320, ce a dus la sacrificarea pasagerilor și a personalui de bord, după vrerea unui alienat mintal. Și nu este unicul caz când pilotul sau copilotul își pierd mințile. La 8 martie 2014, un avion de pasageri Boeing 777 aparținând companiei Malaysia Airlines, cu 227 de pasageri și 12 membri ai echipajului la bord, a fost prăbușit intenționat în Oceanul Indian de un alt pilot cu probleme psihice. 

Haosul magnetic generat de actuala inversare a polarității magnetice terestre, peste care se suprapune inversarea polilor magnetici al Soarelui, induce bulversarea componentei magnetice din biocâmpul uman și animal, cu efecte negative la nivel psihic și organic. Accidente de acest gen se vor înmulți în viitorul apropiat. Singura modalitate existentă la ora actuală de prevenire a unor astfel de situații, rămâne detecția extrasenzorială a efectului Rudan. Metoda este sigură 100% și  rapidă.

Interesul marilor companii de transporturi aeriene – a spus un fost pilot de la Tarom -, nu constă în descoperirea unor deficiențe psihice în rândul piloților, întrucât ar trebui să suplimenteze numărul acestora și asta ar însemna pierderi financiare. “Nu există o evaluare reală a sănătății mintaledeclară și John Gadzinki, pilot la o mare companie aviatică americană. […] “Fișele includ întrebări care le cer piloților să spună dacă sunt deprimați sau au încercat să se sinucidă. Este aceasta cea mai bună metodă? Întrebi un individ bolnav psihic dacă este bolnav mintal și dacă spune nu, atunci ce faci?” – se întreabă pilotul John Gadzinki.

Efectul Rudan este atacat pe internet de diverse persoane, preocupate să diminueze interesului public pentru acest mijloc extrasenzorial de stabilire a nivelului funcțiilor organice și psihice ale omului. Unele persoane dezinformează opinia publică fiind plătite în acest scop, altele din inconștiență, iar unii indivizii bolnavi psihic din interes, pentru a nu fi depistați cu maladiile de care suferă. Reamintesc că potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), fiecare al cincilea vest-european și fiecare al patrulea român suferă de deficiențe psihice, ce trebuie tratate în clinici specializate. 

Sper ca acest articol să ajungă și sub ochii unui reprezentant cu funcție de decizie de la Agenția Aviatică Europeană (Eurocontrol) sau la cunoștința companiilor de asigurări. În ce mă privește, am obosit să mai insist pentru aplicarea efectului ce îmi poartă numele. Trebuie să lupt - în continuare - cu mentalitatea unor români privitoare la capra vecinului, activitate ce îmi răpește din puținul timp ce mi-a mai rămas pentru încheierea cercetării unor fenomene situate la frontierele cunoașterii, pe care nu mă încumet să o las nefinalizată.