Secret științific divulgat de NASA: Ne naștem genii. Sistemul de educație școlară și socială ne distruge imaginația și creativitatea


”Școala este o instituţie care a apărut pentru a servi clasa politică aflată la putere, nu oamenii de rând. Pentru ca elitele să îşi menţină stilul luxos de viaţă, au contribuit la acest sistem, în care imaginaţia şi creativitatea copiilor sunt reprimate încă din primii ani de viaţă.” (Sursa: NASA)


O echipă de oameni de știință, care a elaborat un studiu pentru testarea capacității creative a cercetătorilor, a ajuns la o concluzie șocantă: ”Ne naştem genii dar sistemul de educaţie școlară și socială este destinat să ne blocheze creativitatea. Școala este o instituţie care a apărut pentru a servi clasa politică aflată la putere, nu oamenii de rând. Pentru ca elitele să îşi menţină stilul luxos de viaţă, au contribuit la acest sistem, în care imaginaţia şi creativitatea copiilor sunt reprimate încă din primii ani de viaţă”. Cercetătorii americani au supus unor teste experimentale peste 1600 de copii, cu vârste între 4 şi 5 ani. Datele obținute sunt bulversante: Ne naştem genii din punct vedere cerebral dar sistemul de educaţie ne blochează creativitatea. Testele au fost repetate de peste un milion de ori, cu rezultate asemănătoare. Cercetătorul George Land a dezvăluit într-o conferință publică, că oamenii de știință au descoperit un lucru inedit: 98% dintre copii se nasc genii dar sistemul de educaţie școlară și socială le blochează creativitatea.

Am asistat la raționamentul unei eleve în vârstă de 10 ani din România, Luminița Lixandru, ale cărei funcții cerebrale încă nu erau compromise de educație școlară. În luna aprilie 1978 eram la o cercetare cu o grupă de elevi la Izvoarele Cernei, din județul Caraș – Severin. Din grupă făceau parte și fiicele atașatului militar al României la Moscova. La un moment dat, am pus întrebarea ”Până unde se întinde Universul?”. ”La infinit!”, au răspuns componenți grupei, inclusiv surorile mai mari ale elevei în cauză.

Luminița Lixandru, după o clipă de gândire, a spus că ar trebui să ieșim din Univers și să privim de acolo structura Universului nostru. La întrebarea ”Ce se află dincolo de Universul nostru”, eleva a răspuns fără să stea pe gânduri: ”Alte Universuri”. Această copilă în vârstă de 10 ani, a devansat teoria Universurilor paralele cu peste trei decenii înainte ca celebrul fizician și cosmolog, Stephen Hawking, să fi finalizat lucrarea sa pe ceastă temă. Este o mostră de tezaur cerebral, care se pierde prin educație școlară actuală. Luminița Lixandru trebuia cooptată să activeze la NASA.

Imaginaţia şi creativitatea copiilor sunt reprimate încă din primii ani de viaţă

Prin predarea materiilor inutile la școală, se blochează cu bună știință dezvoltarea cerebrală naturală a elevilor. Mintea copiilor este agresată prin demonstrații fără rost a unor formule din matematică, din chimie, etc. Prin predarea religiei în școlile primare sunt inoculate elevilor idei aberante despre existența lui Dumnezeu, care nu au nicio bază logică. Este un mijloc de spălare a creierelor la vârste fragile. De ce guvernele acceptă să fie predată religia în școlile primare, obiect de studiu care nu se sprijină pe niciun argument logic? Pentru îndobitocirea maselor umane de la vârste timpurii!

Școala online este sortită eșecului. La televizor nu se disting formule scrise de profesori la tablă, de altfel inutile în viața viitorului adult. Educația școlară ocupă anii cei mai importanți pentru dezvoltarea capacității cerebrale ale omului și are menirea să blocheze orice inițiativă vizând creativitatea și imaginația.

Unii părinți preferă să ia deciziile privind viitorul copiilor fără să le ceară acordul, neținând cont de diferențele existente la capitolul inteligenței umane, care este în favoarea copiilor. Adulții trebuie să înțeleagă faptul, că funcțiile lor cerebrale au fost compromise din cauza sistemului de educație școlară și socială de care au ”beneficiat” la vârstă școlară. Dar acest lucru este greu de acceptat pentru majoritatea părinților, care preferă să își impună voința asupra viitorului propriilor copii.

Urmările nefaste ale educației școlare și sociale actuale

Omul adult nu își mai poate folosi dotarea genetică proprie materiei vii, energiile sale senzoriale și extrasenzoriale fiind compromise. Comparativ cu speciile de animale, care au simțurile active ca o necesitate a supraviețuirii într-un mediu ostil, la specia umană simțurile au trecut în stare pasivă. Omul reacționează la stimuli veniți din exterior, fără să investigheze prin simțurile sale mediul ambiant. Animale sunt conectate în permanență prin simțurile lor la energiile din mediul în care trăiesc, pentru a depista orice pericol pentru viața lor.

Prin educație școlară și socială psihicul uman este pervertit spre stimularea unor instincte primitive, cum sunt ura dintre semeni, crima și beligeranță. Acest procedeu are și efecte adverse. Au loc revolte ale populației în urma dispozițiilor guvernamentale corecte. De pildă, în plină pandemiei de coronavirus, o parte dintre semenii noștri refuză să urmeze instrucțiunile privind protecția propriei vieți, reclamând că li se îngrădește ”libertatea de mișcare”. Indivizii umani care se expun în mod voluntar pericolului contaminării cu covid 19 trebuie să fie declarați inamici publici și tratați ca atare, întrucât constituie o sursă permanentă de contaminare a cetățenilor sănătoși.

Vasile Rudan

Nota autorului. Un corespondent afirmă, că este de acord cu predarea religiei la școală. Dar pe copilul său a întrebat, dacă este de acord cu asimilarea unor noțiuni fanteziste despre existența lui Dumnezeu, care nu se sprijină pe nici un argument logic? Sau preferă ca și copilul său să aibă funcțiile cerebrale compromise, aidoma părintelui său?