Secret divulgat de NASA: Copiii se nasc genii, adulții le distrug creativitatea

O echipă de oameni de știință, care a elaborat un studiu pentru NASA privind testarea capacității creative a cercetătorilor, a ajuns la o concluzie șocantă: ”Ne naştem genii dar sistemul de educaţie școlară și socială este destinat să ne blocheze creativitatea. Școala este o instituţie care a apărut pentru a servi clasa politică aflată la putere, nu oamenii de rând. Pentru ca elitele să îşi menţină stilul luxos de viaţă au contribuit la acest sistem, în care imaginaţia şi creativitatea copiilor sunt reprimate încă din primii ani de viaţă”

Cercetătorii americani au supus unor teste experimentale peste 1600 de copii, cu vârste între 4 şi 5 ani. Datele obținute sunt bulversante: ne naştem genii din punct vedere cerebral dar sistemul de educaţie școlară și socială ne blochează creativitatea. Testele au fost repetate de peste un milion de ori, cu rezultate asemănătoare. Cercetătorul George Land a dezvăluit într-o conferință publică, că oamenii de știință au descoperit un lucru incredibil: 98% dintre copii se nasc genii. Testele au fost reluate cu acest lot de copii după 5 ani. Doar 30% dintre copii și-au păstrat abilităţile cerebrale. La 15 ani procentul a scăzut la 12% iar în viaţa de adult doar 2% dintre foștii copii au înregistrat rezultate pozitive la nivelul creativității. Sistemul actual de educaţie școlară și socială a blocat dezvoltarea creativității naturale a speciei umane.

Înainte să pedepsiți copilul vostru pentru că refuză să vă accepte ideile, să aveți în vedere faptul, că fiica sau fiul vostru dispune de o inteligență superioară, că înțelege lucrurile mai bine decât o persoană adultă. Intervenind în modul de gândire al copilului vostru, contribuiți la stoparea dezvoltării sale mintale și îl veți transforma într-un viitor adult docil, lipsit de inițiativă și de inteligență creativă. Este exact ce își doresc ‘’elitele’’ care se află vremelnic la conducerea omenirii.

Ființa umană deține în subconștientul său o zestre fantastică de super-simțuri

Omul deține în subconștientul său o zestre fantastică de super-simțuri, ce sunt reprimate prin sistemul actual de educație școlară și socială. Savanții științei tradiționale nu pot găsi nicio explicație rezonabilă pentru supradimensionarea creierului uman, format din peste 100 de miliarde neuroni, cu posibile legături între neuroni (prin sinapse) care ar putea egala numărul atomilor existenți în Univers. Vă dați seama ce zestre formidabilă deține ființa umană în subconștient, ce se transmite pe cale genetică între generații, pe care nu o folosește niciodată în viața actuală? Și toate aceste neajunsuri sunt cauzate de sistemul actual de educație școlară și socială.

Printre super-simțuri care zac nefolosite în subconștientul uman, enumerăm doar câteva: vindecarea instantanee de boli considerate incurabile de medicina alopată; predicția cutremurelor prin mijloace extrasenzoriale ale omului, aidoma animalelor terestre; explorarea subsolului terestru și a subsolului altor planete din sistemul nostru solar; localizarea prin teledetecție extrasenzorială a vestigiilor arheologice din subsol. (A se citi articole din JURNAL PARANORMAL, referitoare la aceste subiecte.)

Guvernul din umbră se opune reactivării super-energiilor din subconștientul uman, pentru a împiedica masele umane să localizeze așezările subterane pregătite în secret, pentru retragerea ‘’elitelor’’ în adâncul pământului în viitorul apropiat, când viața nu va mai fi posibilă la suprafața planetei noastre. Viața pe Pământ va fi compromisă din vina exclusivă a conducătorilor omenirii, aleși prin vot democratic. Vot democratic, înseamnă anularea voturilor cetățenilor în cunoștință de cauză, prin voturile cetățenilor în necunoștință de cauză; și aceștia din urmă reprezintă majoritatea populației cu drept de vot. Este cheia nenorocirilor care se abat asupra speciei umane terestre.

Se pot recupera abilități paranormale și la vârstă adultă

Să renunțăm la orgoliul nostru nejustificat, de a privi cu superioritate inteligența nativă a copiilor. Copiii noștri sunt mai inteligenți decât părinții lor. Ce este de făcut într-o asemenea situație, creată de către adulți iresponsabili pentru viitorul speciei umane? Sigura soluție viabilă în acest moment constă în reactivarea energiilor extrasenzoriale, existente în stare latentă (în adormire) în subconștientul uman, ce se transmit pe cale genetică între generații. Oamenii de știință de la NASA au tras și o concluzie optimistă: și la vârsta adultă se pot recupera abilități extrasenzoriale ale omului. Refacerea acuității vizuale pe căi extrasenzoriale de către autorul acestui articol este o garanție convingătoare, că acest lucru este posibil.

Suntem în zorii unei noi educații, de care ar putea beneficia omenirea?

Omenirea trebuie ajutată cu o educație care să fie în măsură să-i dezvolte raționamentul și nu să îi blocheze mintea. Suntem în zorii unei noi educații de care ar putea beneficia omenirea? Există o barieră majoră în calea acestei dorințe: guvernul din umbră. De noi depinde dacă alegem calea dreaptă sau drumul opus intereselor noastre.

Printr-o hotărâre a Parlamentului din România, frecventarea grădiniței pentru copii devine obligatorie. Educatoarele de la grădinițe au coeficientul de inteligentă (I.Q.) inferior copiilor pe care îi ”educă”. Recent, parlamentarii români au decis ca învățământul obligatoriu să dureze 16 ani. Cine sunt cei care au lansat această hotărâre inconștientă? Foștii repetenți și corigenți din masa parlamentarilor români. Prin învățământ obligatoriu timp de 16 ani, se pierde cea mai valoroasă parte a vieții omului în dezvoltarea sa cerebrală. În loc să primenim învățământul obligatoriu astfel încât să oferim copiilor răgazul să-și dezvolte mintea pe căi naturale, noi îi agresăm cu materii inutile, care vor fi o piedică în asimilarea cunoștințelor profesionale. Se investesc miliarde de dolari într-o ”educație” potrivnică intereselor speciei umane.

Interesele conjugate ale guvernelor și religiilor constau în transformarea speciei umane într-o turmă preocupată doar de traiul zilnic, ca să fie mai ușor de strunit. Guvernele sunt îndeobște conduse de psihopați, insensibili la suferințele pe care le provoacă semenilor, cu rezultate catastrofale asupra dezvoltării ființei umane și asupra mediului înconjurător. Se cultivă invidia între oameni, rapacitatea, ura și crima. Omul devine periculos pentru guverne din momentul în care începe să gândească cu propria sa minte și să socializeze. Telefonia mobilă are efecte profund negative, împiedicându-i pe oameni să se unească. Prin telefonie mobilă indivizii umani pot fi ținuți departe unul de celălalt și supravegheați în permanență, evitându-se în acest mod răscoale împotriva guvernelor.

Acum înțelegeți, stimați cititori, de ce este neglijată de peste 20 de ani inițiativa generalului de divizie ing. Vasile Dragomir, fost șef al Direcției Topografice Militare din cadrul M.Ap.N., privind înființarea Școlii de biodetecție ”Vasile Rudan”, destinată inițierii populației civile în privința utilizării energiilor paranormale ale omului?

Recitiți preambulul acestui articol, ca să vă convingeți de adevărul conținut în acest demers: O echipă de oameni de știință, care a elaborat un studiu pentru NASA privind testarea capacității creative a cercetătorilor, a ajuns la o concluzie șocantă: ”Ne naştem genii dar sistemul de educaţie școlară și socială este destinat să ne blocheze creativitatea. Școala este o instituţie care a apărut pentru a servi clasa politică aflată la putere, nu oamenii de rând. Pentru ca elitele să îşi menţină stilul luxos de viaţă au contribuit la acest sistem, în care imaginaţia şi creativitatea copiilor sunt reprimate încă din primii ani de viaţă”

Vasile Rudan